می نویسد حلالم کن و با حرفش سیلی میزند به گونه ام.
یک کلمه ای از پشیمانی حرف نزنی؛، به قدر یک هزارم تمام کاغذهایی که برایت سیاه کرده فدایت شوم نگویی و مستقیم بخواهی ببخشدت، عین سیلی زدن نیست؟
از خیر حرف زدن و دم نزدن از شری که به پا کردی عین سیلی زدن نیست؟
اصلا حلال.
ما که خوش نداریم این دنیا هم چشم در چشمت شویم، چرا آن دنیا یخه ات را بگیریم؟ چرا شر بسازیم؟
شَرَت کم.
ما را در سایت تا زندَه ای دِل بی کَسِن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 29 تاريخ: چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت: 3:36
یک ده روز سخت و نفسگیر که بعد از آن بوی بهشت و فردوس برینی شنیده نمیشود. بعدش همان تابستانی ست که هر سال با خودم میگویم پربار است اما بیبرکت و سریع میگذرد. یک دور عبث که مجدداً تمدید میشود.
ما را در سایت تا زندَه ای دِل بی کَسِن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 33 تاريخ: يکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت: 2:23
ما را در سایت تا زندَه ای دِل بی کَسِن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 30 تاريخ: سه شنبه 16 خرداد 1396 ساعت: 6:37
آه که این تصویر شد دق دل خاتون بینوا که انگار به عمرش نه سپیدی روز دیده نه سیاهی شب. بی صبر و طاقت دلبسته بود به همین چهار عکس.
ما را در سایت تا زندَه ای دِل بی کَسِن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 28 تاريخ: سه شنبه 16 خرداد 1396 ساعت: 6:37
ما را در سایت تا زندَه ای دِل بی کَسِن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 37 تاريخ: سه شنبه 16 خرداد 1396 ساعت: 6:37